Δεν αξίζει να κλάψεις για κανέναν...
όσοι αξίζουν τα δάκρυά σου,
δεν θα σε κάνουν ποτέ να κλάψεις...
Αυτοί που μας πληγώνουν,
ποτέ δεν ήταν δικοί μας και όμοιοί μας...


"Ό,τι είμαστε είναι αποτέλεσμα του τι σκεφτόμαστε"

"Οι μεγάλοι άνθρωποι μιλούν για ιδέες. Οι μεσαίοι άνθρωποι μιλούν για γεγονότα. Οι μικροί άνθρωποι μιλούν για τους άλλους."

"Κανείς δεν είναι πιο υποδουλωμένος από εκείνους που εσφαλμένα πιστεύουν πως είναι ελεύθεροι"

Φιλοι μου ο σημερινός εχθρός μας είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδατε κάτι που σας άγγιξε , κάτι που το θεωρείτε σωστό, ΜΟΙΡΆΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύευτε οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένετε απαθείς. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.

Τρίτη 20 Ιουνίου 2017

Αυτό θα πει... επαγγελματική συνείδηση!!!


ΠΡΟΣΤΙΜΟ 250 ευρώ!!!

Η ασφαλιστική εταιρεία αντί να τον ειδοποιήσει να ανανεώσει το συμβόλαιο για το όχημά του, αφού  άφησε να λήξει η ασφάλεια, ειδοποίησε την αρμόδια Υπηρεσία ότι έληξε!

 Όπως μας καταγγέλλει αναγνώστης μας,  είχε ασφαλίσει το όχημά του, επί σειρά ετών στην Ασφαλιστική Εταιρεία 'INTERLIFE"  και συγκεκριμένα στο ασφαλιστικό γραφείο της κ. Β. Λ. ( Θεσσαλονίκη).


Σύμφωνα με τα ισχύοντα, όλες οι ασφαλιστικές εταιρείες, δια των συνεργατών τους, ενημερώνουν εγκαίρως, τηλεφωνικώς ή με SMS ή με email τους ασφαλισμένους πελάτες τους, ότι επίκειται η λήξη της ασφάλειας του οχήματός των, για να προβούν εις την ανανέωση του συμβολαίου.

 Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο αναγνώστης μας δεν έλαβε κανενός είδους ειδοποίηση - όπως γινόταν  μέχρι πρόσφατα-και προφανώς απασχολημένος με άλλα σοβαρά θέματα, όντας σίγουρος ότι θα ειδοποιηθεί από την ανωτέρω ασφαλίστρια εγκαίρως για να ανανεώσει την ασφάλεια, δεν αντελήφθη ότι είχε λήξει  αυτή έγκαιρα, παρά μόνο (συμπτωματικά) την 6-6-2017 το απόγευμα.
 Προσπάθησε  τότε αμέσως να επικοινωνήσει μαζί της, ανεπιτυχώς και την επομένη, αγανακτισμένος για την αδιαφορία της, πήγε και ασφάλισε το όχημά του στην INTERSALONIKA στις 09,00΄ το πρωΐ της7-6-2017 , και στη συνέχεια-την 10.00΄της ιδίας ημέρας, κατάφερε να επικοινωνήσει και με την ασφαλίστρια, διαμαρτυρήθηκε για την μη ενημέρωσή του και της εγνώρισε ότι ασφαλίστηκε αλλού.

  Το πρόβλημα όμως, δεν τελείωσε εδώ, αφού η "πεφωτισμένη" κυβέρνηση επέβαλε μετά από 12 ημέρες αναδρομικό πρόστιμο 250 ευρώ σε όσους είχαν ανασφάλιστα οχήματα την...6/6/2017 (!!!) με αποτέλεσμα να συμπεριληφθεί  στο πρόστιμο και ο ανωτέρω, που το είχε ήδη ασφαλίσει την 7/6/2017, ήτοι  9 ώρες μετά την 6/7/17!!!  (Και φυσικά τότε δεν γνώριζε ότι η "κυβέρνηση" θα έβαζε πρόστιμο μετά από 12 μέρες)

 Η INTERLIFE με την οποία επικοινώνησε και τηλεφωνικώς και με e-mail και της ανέφερε το συμβάν, αδιαφόρησε και ούτε απάντησε καν στο e-mail του, η δε ασφαλίστρια, με την οποία επικοινώνησε πάλι, ισχυρίστηκε ότι τον είχε πάρει κάποια στιγμή στο τηλέφωνο για να τον ειδοποιήσει αλλά δεν τον βρήκε και...θεώρησε ότι μάλλον θα είχε ασφαλιστεί αλλού! Σε ερώτησή του δε, γιατί δεν τηλεφώνησε πάλι ή γιατί δεν τον κάλεσε στο κινητό τηλέφωνό του, απάντησε ότι δεν το...συνηθίζει γιατί φοβάται να μη την...βρίσουν αν επιμείνει!!!
  

Δεν υπάρχουν σχόλια: