Δεν αξίζει να κλάψεις για κανέναν...
όσοι αξίζουν τα δάκρυά σου,
δεν θα σε κάνουν ποτέ να κλάψεις...
Αυτοί που μας πληγώνουν,
ποτέ δεν ήταν δικοί μας και όμοιοί μας...


"Ό,τι είμαστε είναι αποτέλεσμα του τι σκεφτόμαστε"

"Οι μεγάλοι άνθρωποι μιλούν για ιδέες. Οι μεσαίοι άνθρωποι μιλούν για γεγονότα. Οι μικροί άνθρωποι μιλούν για τους άλλους."

"Κανείς δεν είναι πιο υποδουλωμένος από εκείνους που εσφαλμένα πιστεύουν πως είναι ελεύθεροι"

Φιλοι μου ο σημερινός εχθρός μας είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδατε κάτι που σας άγγιξε , κάτι που το θεωρείτε σωστό, ΜΟΙΡΆΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύευτε οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένετε απαθείς. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Η 337Μ στην «καρδιά» της ισραηλινής Red Flag – Κοινές ασκήσεις με IAF

Στην «καρδιά» της ισραηλινής Red Flag πρόκειται να βρεθούν μεταξύ 13 και 18 Νοεμβρίου πιλότοι και τεχνικοί της 337Μ που εδρεύει στην 110ΠΜ στη Λάρισα.
Τα ελληνικά μαχητικά πρόκειται να πετάξουν στην Αεροπορική Βάση της ισραηλινής Αεροπορίας Uvda βαθιά στην έρημο Νεγκέβ κέντρο της ισραηλινής "Red Flag" –αντίστοιχης του δικού μας ΣΟΤ- όπου φιλοξενούνται μεταξύ άλλων Μοίρες με F-16, επιθετικά ελικόπτερα Cobra αλλά και ένα πλήθος άλλων αεροσκαφών ενταγμένα στις δυνάμεις που προσομοιώνουν εχθρικές δυνάμεις.
Το τεστ για τους πιλότους της 337Μ, όπως εκτιμούν αξιωματικοί της ΠΑ θα είναι αντίστοιχο με αυτό που αντιμετώπισαν οι χειριστές της 343Μ στην έρημο της Νεβάδα των ΗΠΑ –κατά τη διάρκεια της Red Flag 09-1 το Νοέμβριο του 2008-  καθώς  είναι ευρέως γνωστό πως οι Ισραηλινοί διατηρούν ένα ιδιαίτερα απαιτητικό, από όλες τις πλευρές, σχολείο εκπαίδευσης μάχης αέρα.
Στην αποστολή πρόκειται να μετάσχουν τέσσερα μονοθέσια F-16C και ένα διθέσιο, ενώ τη δύναμη θα συμπληρώνει και C-130 της ΠΑ.
Η ΑΒ της Uvda (ή Ovda) βρίσκεται 236 χλμ. νότια και ανατολικά από το Τελ Αβίβ και περί τα 60 χλμ. βόρεια από την πόλη Eilat στο νότιο άκρο της χώρας. Η συνολική απόσταση από την 110ΠΜ όπου και η βάση αναχώρησης ανέρχεται σε 1640 περίπου χλμ. Δύο από τα αεροσκάφη πρόκειται να φέρουν δύο εξωτερικές δεξαμενές καυσίμου των 600USG captive βλήματα IRIS-T ενώ οι πιλότοι θα έχουν μαζί τους και τις κάσκες με ενσωματωμένο σκοπευτικό επί κράνους.
Ποιους θα “αντιμετωπίσουν”: 337Μ Ghost Vs 115 Flying Dragons
Η Μοίρα της ισραηλινής Αεροπορίας η οποία είναι υπεύθυνη για την ανάληψη του ρόλου προσομοίωσης του εχθρού είναι η 115 η οποία επιχειρεί με αεροσκάφη F-16A και επανασυστάθηκε το 2005 στην ΑΒ της Uvda. Οργανωμένη και στα πρότυπα των Μοιρών των αμερικανών aggressors η 115Μ δεν «προσφέρει» τις υπηρεσίες σε ξένες αεροπορικές δυνάμεις πολύ συχνά.
Έτσι είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις όπου η ελίτ των Ισραηλινών aggressors έχει συνεκπαιδευτεί με ξένες αεροπορικές δυνάμεις. Στις ελάχιστες αυτές φορές το Μαίο του 2006 η 115Μ συνεκπαιδεύτηκε με την 101 Μοίρα της Αεροπορικής Εθνοφρουράς της Μασαχουσέτης των ΗΠΑ, τον 2008 εκπαίδευσε σε συνθήκης ερήμου τουλάχιστον Τσέχους πιλότους πριν την αναχώρηση τους για το Αφγανιστάν, ενώ το Δεκέμβριο φιλοξένησε ιταλικά Tornado.
 Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: