Δεν αξίζει να κλάψεις για κανέναν...
όσοι αξίζουν τα δάκρυά σου,
δεν θα σε κάνουν ποτέ να κλάψεις...
Αυτοί που μας πληγώνουν,
ποτέ δεν ήταν δικοί μας και όμοιοί μας...


"Ό,τι είμαστε είναι αποτέλεσμα του τι σκεφτόμαστε"

"Οι μεγάλοι άνθρωποι μιλούν για ιδέες. Οι μεσαίοι άνθρωποι μιλούν για γεγονότα. Οι μικροί άνθρωποι μιλούν για τους άλλους."

"Κανείς δεν είναι πιο υποδουλωμένος από εκείνους που εσφαλμένα πιστεύουν πως είναι ελεύθεροι"

Φιλοι μου ο σημερινός εχθρός μας είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδατε κάτι που σας άγγιξε , κάτι που το θεωρείτε σωστό, ΜΟΙΡΆΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύευτε οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένετε απαθείς. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.

Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

Νομίζετε ότι ο Ερντογάν ήρθε να τείνει χείρα ειρήνης; Αν ναι διαβάστε παρακάτω....


Σειρά αεροναυτικών επεισοδίων είχαμε σήμερα τη νύχτα στο Αιγαίο με τις τουρκικές δυνάμεις να συμπεριφέρονται όχι απλώς προκλητικά, αλλά καθαρά επιθετικά, με εγκλωβισμούς ελληνικών μαχητικών και ενός μεταφορικού αεροσκάφους C-130 από ραντάρ τουρκικών φρεγατών (!), αλλά και να παραβιάζουν περισσότερες από 17 φορές τον Ε.Ε.Χ. με ανθυποβρυχιακά ελικόπτερα S-70 και μαχητικά αεροσκάφη. Την σκυτάλη πήραν σήμερα το πρωί στις 09.14 τουρκικά μαχητικά F-16 που προχώρησαν σε παραβιάσεις του ΕΕΧ στο Βόρειο και Κεντρικό Αιγαίο.

Όλα τα επεισόδια, τα σοβαρότερα και περισσότερα εδώ και πολλούς μήνες κρατήθηκαν μυστικά από την κυβέρνηση, προφανώς για να μην «χαλάσει το κλίμα» της επίσκεψης του Ρατζέπ Ταγίπ Ερντογάν στην Αθήνα σε δύο ημέρες.

Τα πλέον σοβαρά και ανησυχητικά συμβάντα σημειώθηκαν γύρω από την Λέσβο και την Χίο. Χθες το απόγευμα στην περιοχή του Αη Στράτη πετούσε ένα C-130 της Π.Α. εκτελώντας δρομολόγιο ρουτίνας, όταν δέχθηκε σήμα από τουρκική φρεγάτα ότι παραβίαζε δεσμευμένη περιοχή και έπρεπε να απομακρυνθεί άμεσα γιατί «κινδύνευε η ασφάλεια του αεροσκάφους» !

Το C-130 ενημέρωσε το ΑΤΑ και συνέχισε την πορεία του μέχρι να βρεθεί εκτός του βεληνεκούς των Α/Α συστημάτων της τουρκικής φρεγάτας (κλάσης Ο.Η.Perry με βλήματα SM-1).

Λίγο αργότερα στις 21.05, η Πολεμική Aεροπορία έστειλε στο βόρειο Αιγαίο ένα σχηματισμό μαχητικών κρούσης και συγκεκριμένα 4 F-4E Peace Icarus 2000, τα οποία ενώ πετούσαν εντός του ΕΕΧ δέχθηκαν νέα προειδοποίηση για ενδεχόμενη κατάρριψή τους από τουρκική φρεγάτα που έπλεε στην περιοχή.

Σε βοήθειά τους έσπευσαν δύο ελληνικά F-16C τα οποία πέταξαν σε μεγαλύτερο ύψος από τα F-4 «για τον φόβο των Ιουδαίων». Στις 22.16 κι ενώ τα F-4 είχαν αποχωρήσει, τα ελληνικά F-16 πήραν σήμα ότι είχαν εγκλωβιστεί από τα αντιεροπορικά ραντάρ δύο φρεγατών και έπρεπε να αποχωρήσουν άμεσα!

Σε όλες τις περιπτώσεις τα ελληνικά αεροσκάφη εκινούντο σε μη δεσμευμένες περιοχές.

Η νύχτα που ακολούθησε ήταν πραγματικά έντονη και κράτησε σε κατάσταση υψηλού συναγερμού τις Ένοπλες Δυνάμεις. Τα τουρκικά ελικόπτερα ναυτικής συνεργασίας S-70 εκτελώντας συνδυασμένες ασκήσεις με τα τουρκικά υποβρύχια που σε τρεις τουλάχιστον περιπτώσεις κινήθηκαν, όπως μας αναφέρθηκε, «κοντά ή μέσα στα εθνικά χωρικά ύδατα», προχώρησαν σε 10 παραβιάσεις του Ε.Ε.Χ.!

Ιδού οι ακριβείς ώρες και τα σημεία που έγιναν οι παραβιάσεις οι οποίες απεκρύβησαν επιμελώς:

12:24 Χίο- Σάμο

1:47 ΒΔ Ικαρίας

3:37 ΒΑ Σκυρου

3:50 Σάμο-Κω

5:00 Νότια Σάμου

5:21 Λήμνο Λέσβο

6:34 Δυτικά Λέσβου

6:38 Νότια Σάμου

8:10 Χίο- Σάμο

8:43 Λήμνο-Λέσβο

Από τις 08:00 μέχρι τις 08:50 σήμερα υπήρξε μπαράζ παραβιάσεων από όλα τα τουρκικά αεροπορικά μέσα οι οποίες ακόμα δεν έχει γίνει δυνατό να καταμετρηθούν!

Πάντως στις 9:14 δύο τουρκικά F-16 μεταξύ Λήμνου-Λέσβου, στις 9:19 δύο άλλα F-16, επίσης σε Λήμνο-Λέσβο και στις 10:40 ελικόπτερο μάλλον S-70 μεταξύ Σάμου-Κω, παραβίασαν τον Ε.Ε.Χ.

Οι παραπάνω πληροφορίες είναι απόλυτα ακριβείς, αλλά τονίζουμε την δυσχέρεια στην συλλογή των πληροφοριών λόγω της απαγόρευσης που έχει επιβληθεί στα Επιτελεία από την κυβέρνηση.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

(Ανανέωση 18.18): Υπαγορευμένη ανακοίνωση εξέδωσε πριν από λίγο το ΓΕΕΘΑ προσπαθώντας να «μαζέψει τα ασυμμάζευτα» για την απόκρυψη των αεροναυτικών επεισοδίων που συνέβησαν την νύκτα στο Αιγαίο από επιθετικές κινήσεις των τουρκικών αεροναυτικών δυνάμεων. Επιβεβαιώνει πλήρως τις τουρκικές κινήσεις σε βάρος των δύο σχηματισμών των μαχητικών αεροσκαφών που αποκάλυψε το defencenet.gr και του ενός μεταγωγικού αεροσκάφους C-130:

«Ανακοινώνεται ότι, στη περιοχή του Αιγαίου όπου διεξάγεται τουρκική αεροναυτική άσκηση, την Τρίτη 11 Μαϊ 2010, ελληνικό μεταφορικό αεροσκάφος και στη συνέχεια, δύο σχηματισμοί ελληνικών μαχητικών αεροσκαφών, εκλήθησαν μέσω ασυρμάτου από τουρκική φρεγάτα να δηλώσουν, το μεν μεταφορικό την «πρόθεσή του», τα δε μαχητικά την «ταυτότητά τους».»

Αναγκάζεται βέβαια, από τον υποβολέα της ανακοίνωσης να σημειώσει ότι «Το περιστατικό δεν αξιολογείται, από στρατιωτικής πλευράς, ως ιδιαίτερης βαρύτητας, επειδή η κλήση πραγματοποιήθηκε λόγω της ταυτόχρονης παρουσίας στην περιοχή, αφενός μεν, ελληνικών αεροσκαφών και αφετέρου δε, τουρκικών πολεμικών πλοίων που μετείχαν στην άσκηση»! Και λέμε «υποβολέα» γιατί η ανακοίνωση υπαγορεύθηκε από μη ένστολο…

Παραμερίζουμε την κωμική προσπάθεια της ανακοίνωσης να ... δικαιολογηθόύν οι τουρκικές κινήσεις "λόγω της ταυτόχρονης παρουσίας στην περιοχή, αφενός μεν, ελληνικών αεροσκαφών και αφετέρου δε, τουρκικών πολεμικών πλοίων που μετείχαν στην άσκηση"! Η δικαιολογία δεν αντέχει σε κριτική και το ξέρουν και αυτοί που την συνέταξαν.

Γιατί με αυτή την δικαιολογία κάνουν τα πράγματα ακόμα χειρότερα: Όταν θα βρίσκονται στην ίδια περιοχή τουρκικά πολεμικά πλοία και ελληνικά μαχητικά τα πρώτα θα πρέπει να ελέγχουν τα δεύτερα!

Αυτό ούτε ο Ρ.Τ.Ερντογάν δεν θα τολμούσε να το γράψει!

Για να γίνει καλύτερα αντιληπτό το περιεχόμενο της παραπάνω πρότασης σημειώνουμε τα εξής:

Οι τουρκικές δυνάμεις όχι απλώς δεν είχαν καμία αρμοδιότητα, αλλά προχώρησαν σε παραβίαση των ισχυόντων κανονισμών. Στην μέση του Αιγαίου, ζητούσαν στοιχεία από τα ελληνικά αεροσκάφη σε μία πειρατική ενέργεια που όμοιά της δεν έχει υπάρξει στο παρελθόν.

Επρόκειτο περί ενός «τσαμπουκά» τον οποίο η ελληνική πλευρά τον «κατάπιε αμάσητο» κατόπιν εντολών της πολιτικής ηγεσίας. Δεν υπήρχε καμία δέσμευση της περιοχής για τα εναέρια μέσα, ούτε καν η συνήθης παράνομη δέσμευση που κάνει η Αγκυρα.

Στην περιοχή εκτελείτο ανθυποβρυχιακή άσκηση από τους Τούρκους και το μόνο που είχε εκδοθεί ήταν ένα sub-note για την ύπαρξη τουρκικών υποβρυχίων. Το παιχνίδι είναι καθαρά πολιτικό: Ερωτήθηκε το C-130 «Ποιες είναι οι προθέσεις του» (!) την στιγμή που φαινόταν καθαρά στα ραντάρ ότι επρόκειτο για μεταφορικό αεροσκάφος!

Αλλά πέρα από αυτό δεν είχαν κανένα δικαίωμα να προχωρήσουν σε έλεγχο, όχι στρατιωτικών μεταγωγικών, ούτε καν πολιτικών αεροσκαφών και βέβαια το ίδιο ισχύει και για τους σχηματισμούς των 4 F-4E Peace Icarus και των δύο F-16 που εκλήθησαν να δηλώσουν την «ταυτότητά τους», επίσης πρόκειται για πειρατική ενέργεια.

Για να μην αναφέρουμε την απόκρυψη των δεκάδων παραβιάσεων για τις οποίες δεν μιλάει καθόλου η ανακοίνωση.

Ξέρουμε ότι "χαλάμε το κλίμα" εν όψει της επίσκεψης του Ρ.Τ.Ερντογάν, αλλά μήπως πρέπει να αρχίσουμε να συζητούμε για ύπαρξη εγκληματικών ευθυνών σε επίπεδο εθνικών θεμάτων, πέρα από την Οικονομία;

Όντως το περιστατικό από «στρατιωτικής πλευράς δεν έχει ιδιαίτερη βαρύτητα». Από «πολιτικής πλευράς» όμως, η βαρύτητα είναι τέτοια που μπορεί να πέσει και στο κεφάλι των πολιτικών που δέχονται τέτοιες συμπεριφορές, παραμονή της άφιξης του Τούρκου πρωθυπουργού Ρ.Τ.Ερντογάν στη Αθήνα.

Εκτός και αν το Αιγαίο έχει μοιραστεί de facto και δεν έχει ανακοινωθεί το αποτέλεσμα της μυστικής διαβούλευσης. Η φράση «Εθνική Μειοδοσία», πάντως, ανήκει στον πατέρα του σημερινού πρωθυπουργού, τον Ανδρέα Γ.Παπανδρέου…

Τμήμα εδήσεων defencenet.गर

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: